torsdag 6 juni 2013

Kroppen stretar...

Igår var jag hos min PT Jasmine. Vi pratade igenom vad jag gjort i träningsväg de senaste veckorna. Jag har gjort många steg varje dag, tränat styrka på gymmet 2-3 gånger i veckan. Samt flera danspass.  Kroppen har inte reagerat på vågen men jag känner att min kroppshållning blivit mycket bättre och jag känner mig smalare :-)! Jasmine sa att hon såg en skillnad på min kropp även om vågen inte ger med sig. Vilket är rolig att det syns, både att jag ser/känner det och att även Jasmine ser det men det känns ändå lite konstigt att jag med så mycket träning och bra mat inte gått ner i vikt. Men det är kroppen som bestämmer eller hur? Tålamod Chanette tålamod !!!! Jag får däremot en kick när jag jämför hur jag såg ut för ett år sedan i kroppen, gå in och titta på jämförelsebilden jag lagt upp på sidan mitt mål. Klart stolt för hur jag ändrat min kropp! Jag fick nya övningar att göra på gymmet eller hemma. Bl a utfall som känns i dag dagen efter - träningsvärken kom som ett brev på posten.
 
Jag fortsätter kämpa - idag har jag redan varit ute på en långpromenad och fått ihop 7 000 steg längs Årstaviken och i Årsta. Nu väntar en Nationaldag med att fixa hemma i garderoberna och även små pauser i solen på balkongen. Planerar att göra en riktig Ceaser-sallad a´la moster Lotta! Ska sticka till affären nu för att köpa ingredienser till dressingen.
 
Ha en fin Nationaldag alla fina!
 

 
 
 
/Chanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...