onsdag 12 juni 2013

Fokusering!

 
Jag använder stegräknare för att ha koll på mina steg varje dag!
 
Min fokusering är extra stark på träning kommande veckor. Jag planerar i början av veckan vilka pass jag ska göra. Mina steg, 12 000 minst varje dag måste också planeras så att jag får ihop dem. Jag går ut en runda varje morgon tidigt. Sen går jag till tunnelbanan, till/från träningen mm. och om jag behöver hem från tunnelbanan. Det brukar bli mer än 12 000 steg vilket är toppen. Denna vecka har jag hittills tränat styrketräning, vattengympa ett hårt och varierat pass och ett danspass - Fuego - likt Zumba. Dans är bra träning. Innan dansen blev det några styrkeövningar också. Fasen va skönt det är att träna. Känns så skönt och det känns verkligen i kroppen att jag jobbar på ;-).
 
Maten måste också planeras men det tycker jag också bara är roligt att göra. Jag lagar oftast flera rätter samtidigt för att slippa stå vid spisen varje dag. Skönt att bara värma. Jag försöker att äta gott och det är lyx. Just nu äter jag strikt LCHF dvs max 20 gr kolhydrater per dag. Det blir protein, fett och lite kolhydrater i bl a grönsaker. Tycker att det går bra med maten. I veckan har jag ätit lax, kyckling, köttfärs - enkelt att variera! 
 
 
 
/Chanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...