måndag 7 april 2014

Motion - Träning!


 
Vardagsmotionen är så viktig!
Jag är igång nu med att gå mina 12 000 steg per dag igen.
Känns så skönt. Jag går en snabb promenad innan jobbet varje
morgon och sen till och från tunnelbanan och sen vardagssteg under dagen.
Det blir runt 12 000 steg och det är inte ens jobbigt!

Jag har även kört några pass på gymmet per vecka samt att
jag vattengympat och danstränat. Det känns bra så det fortsätter jag med.
 
Känner mig lite begränsad i mitt svaga knä men bygger upp det
med bra övningar på gymmet och hemma!
 
Idag kändes det tungt på morgonen att gå upp och ut på promenad i regnet.
Men låg en stund extra och sen ut. När jag skulle på gymträning på lunchen upptäckte
jag att jag inte hade några skor! Så då gick jag och köpte ett par nya!
Det finns inga ursäkter för att inte träna!
 
Jag mår ju sååååå mycket bättre av fysisk aktivitet.
Jag känner redan en stor skillnad på kroppen och min hållning!

Bilden togs förra veckan när det var fint väder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...