söndag 8 september 2013

Ett leende på läpparna...

Imorgon börjar jag att träna och äta strikt LCHF igen... Men jag måste säga att jag haft en fantastisk sommar i år och den verkar inte ta slut riktigt än men nu börjar allvaret igen för mig :-)...
 
Jag har ätit och druckit det jag velat men försökt hålla mig till så mycket LCHF som gått. Jag har inte överätit kolhydrater men gjort medvetna val. Det har känts ok att göra så men jag känner att jag mår allra bäst när jag kör min LCHF. För mig har det varit bra att göra ett avbrott i planering av allt såsom motion och mat. Men jag ser fram emot att hoppa upp på banan igen för jag har ju ett mål att uppnå. Att min hälsa ska bli bättre och jag har en bra bit kvar.
 
Jag minns sommaren med några härliga bilder på mig och mina härliga vänner, god mat, härliga stunder mm. Med dessa bilder kommer jag att minnas min sommar med ett leende på läpparna och med glitter i ögonen. Tack alla fina vänner som gjort min sommar så härlig även ni som inte är med på några bilder. Puss på er!
 
 
Mina underbara vänner Johnny och Carina (jag ute på kanten :-)).
 
Strandbesök - älskar att sola!
 
God mat har jag njutit av i sommar!
 
Underbara dagar med mina vänner Juha och Johnny på Gotland.
Älskar denna underbara bild! Jag blir så glad av den!
 
Jag har njutit av bubbel, bubbel och bubbel...
 
Bild från Skagen med mina vänner Malin och Lena
och hummern såklart :-).
 
Här är jag med bästa Sofie på vinpicknick på Allsången på Skansen.
 
Härlig sommardag!
 
Balkonghäng hemma med utsikter som denna är underbara.
 
/Chanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...